Sunt 3 lucruri fara de care nu plec de acasa: iPhone-ul, Kindle-ul si TicToc-ul. Cu toate 3 am o legatura speciala :)) (da, sunt omul care tine mult la lucrurile sale care devin ceva mai mult decat simple lucruri).

iPhone-ul cred ca nu mai are nevoie de niciun fel de prezentare.

Kindle-ul este biblioteca mea (din geanta) conectata la Internet. Pentru ca iubesc sa citesc, pentru ca iubesc gadgeturile si tot ce inseamna online sau digital, pentru ca mi-este peste mana sa caut carti in librarii/biblioteci si pentru ca timpul petrecut in mijloacele de transport in comun (sau asteptandu-le) mi se pare irosit, mi-am comandat Kindle-ul. Il am din februarie si de atunci nu ma mai dezlipesc de el: fie ca e vorba de carti, articole de pe site-uri (toate articolele mi le trimit in Evernote) sau bloguri (pentru ele folosesc Google Reader). Da, pentru o persoana ca mine, Kindle-ul este genial!

Tictoc-ul este mp3 player-ul meu minimalist si foarte dragut: este extrem mic si usor, are un singur buton si opereaza pe baza fortei gravitationale (recunoaste miscarile, directia si orientarea lor). Daca vedeti pe cineva scuturand o chestie mica de la care pleaca niste casti sa stiti ca nu e nebun, ci probabil are un Tictoc si vrea sa stie cum se cheama o melodie sau sa schimbe play mode-ul (Fast, slow, Shuffle sau Normal). Evident, Tictoc-ul mi se pare adorabil!

Voi aveti lucruri de care sunteti foarte atasati?

