Serios, ce reprezinta banii pentru tine? Acorda-ti cateva clipe si gandeste-te.

Acum sa-ti spun o intrebare: sunt ei un mijloc sau un scop? Fiecare va avea propriul raspuns si propria motivatie; niciunul gresit, niciuna falsa.

Evident ca si eu am un raspuns la intrebarea asta: banii sunt un mijloc. Nu vreau sa am cat mai multi, nu vreau sa muncesc o viata intreaga 18 ore pe zi ca sa strang milioane si milioane. Nu vreau sa fac multi bani ca apoi sa ii dau pe medicamente (de multe ori ajungi sa te imbolnavesti in goana dupa bani), sa nu am timp sa ma “bucur” de ei sau sa nu am cu cine.

Da, vreau sa am bani; nu multi, ci atatia cat sa-mi permita confortul de a face ce-mi place, de a petrece timp cu cei dragi si de a mai avea timp si pentru mine. Si o sa am 🙂

P.S.: Stii de ce e bine sa-ti pui intrebarea asta? Pentru ca, de cele mai multe ori, rutina zilnica ne face sa uitam care ne sunt obiectivele si ce vrem cu adevarat; pentru ca de multe ori ajungem sa fim niste roboti care muncim… care DOAR muncim fara sa ne mai bucuram de nimic. Si e trist.

